عکس| کشف حجاب و ترویج بی حجابی به بهانه آموزش موج سواری
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از کشف حجاب و ترویج بی حجابی به بهانه آموزش موج سواری بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این تصاویر که واکنش های منفی کاربران در شبکه های اجتماعی به به دنبال داشته، فردی به بهانه برگزاری دوره آموزشی موج سواری در ایران، اقدام به ترویج بی بندوباری می کند.
عکس کشف حجاب و ترویج بی حجابی به بهانه آموزش موج سواری که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
عکس آموزش بی بندوباری به بهانه موج سواری
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
موج سواری بانوان باید با حجاب و پوشش کامل باشد ? اثلا" بانوان ایرانی چرا باید موج سواری کنند !؟! ?
ناشناس

۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بهترین ورزش برای بانوان
تیله بازی ، گردو بازی، منچ
اشکالی در حجابشون هم پیش نمیاد !!!
تیله بازی ، گردو بازی، منچ
اشکالی در حجابشون هم پیش نمیاد !!!
ناشناس

۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
برو بابا تو دریا دیگه چیکار کنه چرا شما عرزشی ها اینقدر مشکل دارید این دیگه آخر یه چیز عادیه واقعا برید دکتر???
امید

۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
میشه این ویلی فوتبال بگه معیار پوشش در موج سواری چیه؟میخوای با چادر بیان موج سواری؟؟؟میخواین با چادر بیان کوه نوردی میخواین با چادر بیاند طبیعت گردی،
تو مغزتون چی میگذره؟
تو مغزتون چی میگذره؟
ناشناس

۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خسته نشدی اینقد نون رو ب نرخ روز خوردی قطعا اگه زمان فتحعلی شاه قاجار اینترنت بود و رسانه شما هم بود هر روز خدا از افتخارات فتحعلی شاه قاجار قصیده میگفتید مردم نون ندارن بخورن به لطف دولت و حکومت انقلابی تا پنج سال آینده مردم حتی پول خرید همون چادر چاقدول هم ندارن
ناشناس

۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
آیت الله دیلی حجاب فشار نخور...مردم دارن میرن به این سمت و تو همچنان در حال فشار خوردن...??
زیبا

۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
این بی حجابیها قطعا به ضرر خود خانمهای گرامی هست قرار نیست همیشه ی خانم جوان و خوش اندام بمونه ی روزیم یکی دل پارتنر تو رو میبره عزیز دلم از هر دست بدی از همون دست پس میگیری پس میگیری فعلآ بتاز ببینیم تا کجا میتازونی
احسان

۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
نمایندهها با شاسی بلندشون برن اینا رو دستگیر کنن. خالیباف هم فعلا زن و بچهش دارن سیسمونی نوه بعدیشونو از ترکیه میگیرن
نگار

۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اینا عکس واسه ژورنال میخوان بفرستن مرفه این بی درد وگرنه کدوم گشت ارشادی توی دل دریا بوده
ناشناس

۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
وسط دریا هم به حجاب مردم کار دارید ! یه ایرانی به کره مریخ هم بره بازم یه عده مریض فکری هستند که گیر بدن به حجابش !!
ناشناس

۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بازم پیدا میشن کسانی که مریض ذهنی ان و به همینا هم گیر بدن ! یه عده زن رو فقط دستگاه تولید و مثل میدونن ولاغیر !
ناشناس

۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
با این افکار تو هر دین و مسلکی داشته باشی من از اون دین و مسلک بیزارم...
ناشناس

۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
نوشته از این همه لباسی که بهم موقع موج سواری آويزونه بیزارم، خوب عزیز من نکن ما که بازيچه دست عرزشی ها نیستیم مثه مریض ها عین همون تصویر سمت راست موش رو مات کردید خدایی خودتون اخلال و روان پریشی دارید خودتون مشکل دارید ???? روسری تون رو بردارید بزنید زیر حرف چرت اینا مردم ما مشکل دار تر از خارجی ها نیستن که??? قرار نیست چنین چیزی رو به کسی زور کنید این رسما فراتر از فضولیه ... موندم همون اوایل که قانون حجاب اجباری رو تصویب کردن شما دهه شصتی پنجاهی ها مثه باقالی می مونید حق تونه زبون بسته بودن مشکلش اینه???? یه عده عرزشی میان که میگن لگن با اسب برابری می کنه??? و به زور سر چند تا دکمه مانتو می اندازن تون تو ماشین مثه مجرم باهاتون رفتار می کنن خخخخخخ بعدم قانونی رو تصویب می کنن که شما بر اساسش می تونید برید خارج با امکانات بهر رفاه بهتر و اقتصاد بهتر اما سر حجاب و اعتقاد تون که به فرهنگی تون هم مربوط میشه نمی تونید تو زادگاه تون کشور تون خدمات دریافت کنید محروم میشید در حالی که میرید آلمان یا... بهتر از اینجا زندگی می کنید. وای که چقدر بهتون احترام میذارن کف کردم??? بعدم چند تا فحش از عنزشی ها سر چندتا ، تار مو می خورید در حالی که خودشون از شما بدترند... ??? در حالی که می تونیم مثه آدم زندگی کنیم یه عده عنزشی به اعتقادات غیر خودشون احترام نمیذارن ، رقصیدن حتی با خانواده تو ماشین تون از نظر این عنزشی ها جرمه اسفناک نگات می کنن??? خخخخخخ پس دیدگاه شون بره به درک ???
ناشناس

۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
تاحالا دیده نشده این دیلی فوتبال به خبر فوتبالی داشته باشه! کلا خبرگزاری افتتاح کردن که از رانت استفاده کنن. یکی هم به یکی گفت تو جهنم موج سواری کنین! نفهمیدیم این جهنم شما آتیش داره یا دریا!
ناشناس

۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
احسان خان از قوه قضائیه و قالیباف و...میگفتی. که چه میدونم همه چی زیر سر اژهای و ..هست. خبرای جدید چی داری؟
علی

۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
عقده ای های بدبخت این همه هم زورمی زنین که یه نفرفقط یه نفرنگاهتون کنه وشماروبرای همیشه بخوادکه راه به جایی نبردین.البته بااین فکرمریض وپوچتون،اینقدازاخلاقیات فاصله گرفتین که سرسازگاری باافرادخونوادتون هم ندارین.
بااین زندگی سختتون شماروتنها می ذارم
بااین زندگی سختتون شماروتنها می ذارم
ناشناس

۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ناشناس راس میگی باید زن و مرد با هم و موج در موج و فوج فوج ، موج سواری کنن.?
ناشناس

۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
مریخ ؟خخخخ همونجا که خارجیا لخت فتحش میکنن و ما هنوز اندر خم دو عدد تار مو هستیم؟ یه پیشنهاد: شما با لباس برید ماه و مریخ و تسخیر کنید سعی کنید آرامش خودتون و حفظ کنید. بعد اونجا لخت مادرزاد بشید ماها هم از طریق تصاویر ماااهواره ای میبینیم تون و قول میدیم حتی از طریق تصاویر ماهواره ای براتون دس بزنیم و حتی شادی و رقص شما را شاهد باشیم و خم به ابرو نیاریم.
ناشناس

۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
چکار به فتحعلی شاه بیچاره داری. هی اسمش سر زبونته.مگه عرب بوده بیچاره. از خودمون بوده. حالا علاقه ی وافری به زنان و دخترکان مملکتش داشته. و یه حرم واسشون ساخته و ازشون مراقبت میکرده. و تنوع طلب بوده. جرمه مگه؟ اتفاقا سلیقه ی خوبی داشته چون سرسره های بلند و رنگی در حرمسرا قرار میداده تا کار مراقبت از زنان حرم و آمیزش را به بهترین شکل انجام بده.... شعارشم زن زندگی آزادی بوده. پس بیجهت بش توهین نکنید. بیشک اگه الان بودش، طرف برانداز و میگرفت. نمیدونم تعداد زنهای حرمسرا خیلی خیلی زیاد بوده. به جای توهین ازش یاد بگیریم.
ناشناس

۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
شما ها قطعا آدم های مریض و بیماری هستید که به حجاب مردم حتی تو دریا گیر میدید البته عوامل دیلی فوتبال یه سری بسیجی جیره خوار هستن
ایلیا

۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
این سایتا دور خودش یه عده بی .... مریض جمع کرده
خداوکیلی تو ذهن شما عق. ماند. ها چه میگذره !
خداوکیلی تو ذهن شما عق. ماند. ها چه میگذره !
امیر

۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
این خانمهای بی حجاب یه تخته موج هم من دارم کسی سوار نمیشه نرم و داغ
ناشناس

۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
همون ک دین نداری کافیه
نظراتتو واسه خود بی دینو بی بتت نگهدار
دهه شصتیا شرف داشتن ایمان داشتن
تو چی داری
غیرت؟ مردونگی؟؟ ایمان؟
هه
همتون یه مشت عقده ای اید
ک همیشه مرغ همسایه واستون غازه:)
جنگ بشه حاظرم شرط ببندم یکیتون نمیره زیر توپو تفنگ
همه در میرید
نظراتتو واسه خود بی دینو بی بتت نگهدار
دهه شصتیا شرف داشتن ایمان داشتن
تو چی داری
غیرت؟ مردونگی؟؟ ایمان؟
هه
همتون یه مشت عقده ای اید
ک همیشه مرغ همسایه واستون غازه:)
جنگ بشه حاظرم شرط ببندم یکیتون نمیره زیر توپو تفنگ
همه در میرید
بهزاد

۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
دیلی فوتبال اون فیش حقوقی کارمند هماهنگ کننده هم بزار
تو این مملکت مسئولین هر غلطی میخوان بکنن فقط مردم خط قرمز هارو باید رعایت کنند
تو این مملکت مسئولین هر غلطی میخوان بکنن فقط مردم خط قرمز هارو باید رعایت کنند
محمد معین

۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
شما یک سایت ورزشی هستید یا مامور تفتیش عقاید؟! ۱۴۰۰ سال این کشیشها، آخوندها و خاخام ها جز تفرقه افکنی و جدایی انسانها و ایجاد دشمنی بنام خدا کار دیگری کرده اند؟ چرا نمیفهمید اینها دین را دکان دنیا کرده اند. مگر میشود عده ای شغلشان هدایت کردن مردم باشد؟! مردم زحمت بکشند برای زندگی و عده ای از دسترنج بقیه استفاده کنند. پول خمس، مال امام، نذورات، موقوفات و ... چرا از ثروت بی شمار آستان قدس برای پر کردن خلاء اقتصادی استفاده نمیکنند؟ گرچه از کسانی که ثروت مملکت ایران را حق مردم ایران را صرف اعراب میکنند جای تعجب نیست. بی غیرتها، همین اعراب مردان ایرانی را گردن میزدند و زنان پاکدامن ایرانی را به کنیزی خرید و فروش میکردند. اگر باز هم بتوانند اینکار را خواهند کرد. به خودتان بیایید. تحقیق کنید. خدا هیچ موقع انسانی را بر دیگران برتری نخواهد داد تا بر آنها حکومت کند. برای خودش زنان بی شمار بگیرد و ... اینها همه شیاد هستند.
محمد معین

۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
درود بر شما ، بزرگ ترین دشمن این خفافیش نور است. نور آگاهی. اینها مردم برایشان وسیله هستند. مردم را برای خودشان میخواهند. اگر مخالفت کنند حق شهروندی نخواهند داشت و جایگاهشان زندان یا چوبه دار است!!
مریم

۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
یه آدم علاف و عوضی و بیماری مثل تو فقط میتونه بیاد زیر همه کامنت ها نظر مفت بده خدا لعنتت کنه
نگار

۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
چرا کسایی که مشکلات اقتصادی دارند همصدا با
نیازهای مرفه این بی دردشدن ؟برفرض حکومت اولویت اش حجاب باشه شما چرا اولویتتون طرفداری از بی حجابیه؟
نیازهای مرفه این بی دردشدن ؟برفرض حکومت اولویت اش حجاب باشه شما چرا اولویتتون طرفداری از بی حجابیه؟
علی

۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
میاین اینجا و نظر میزارین آخه جایی که ۵۰ نظر دهنده فقط یه نفرن با اسم های مختلف، چه ارزشی داره بیای وقت بزاری با دو نفر بحث کنی. اگر به فکر اقتصاد باشیم باید دولت زیر سوال بره در مورد حجابم دولت مقصره. بابا بزارین لخت شن. دولت اگه بخواد جلوشون و میگیره نخواد نمیگیره.
ناشناس

۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
آره کارش شده سرک کشیدن تو زندگی زنان مملکتم. چند میگیری سرک بکشی!؟
ناشناس

۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
افکار مزخرفتو برای خودت نگه دار مرتیکه از خدا بی خبر انقدر سرتون تو آخور دنیاست که آخرتتو فراموش کردی. این دسته از ادما مثلا بخودشون میگن روشعن فکر
آرش

۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
یعنی عقده و حقارت از اول تا آخر پیامت میباره برعنداز به اصطلاح روشعن فکر
بدبخت عقده ای
بدبخت عقده ای
ناشناس

۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
از طرف خودت نطق کن نه مردم همه که مثل امثال تو بی غیرت و بی بندو بار نیستن
ناشناس

۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
آخه به تو چه قطعاکسایی هستند که با چادر به طبیعت گردی و .. میرن پس لطفا ببند
غصه هم نخور انقدر لاشی زیاد شده به همتون میرسه
غصه هم نخور انقدر لاشی زیاد شده به همتون میرسه
ناشناس

۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اینا مگه به اون دنیا و بهشت و جهنم ایمان دارن سرشون به دو روز دنیاشون گرمه
ناشناس

۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
عقده ای اونیه که به بهانه مرگ ی دختر کشف حجاب میکنه و دار و ندارشو میریزه بیرون تا بلکه مورد توجه مردا قرار بگیره
ناشناس

۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اگه خیلی بدت میاد از دیلی فوتبال چرا وارد سایتش میشی مجبورت نکردن که اسکل برو لخت موج سواری کن تو
ناشناس

۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
یکی نیست به ی عده بگه آخه زورتون نکردن که بیاین تو سایت دیلی فوتبال که
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها